مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 08:552021-07-24دانش

دهمین نشست خیر و خرد  در موسسه دارالاکرام با همکاری نشر نی برگزار شد


دهمین نشست از سلسله نشست های خیر و خرد با حضور دکتر اسعد اردلان، حقوقدان، نویسنده، مدرس دانشگاه، پژوهشگر تاریخ و فعال اجتماعی و فرهنگی در کردستان و نیز عضو هیات امنای دو موسسه خیریه در سنندج با موضوع «کردستان و خیریه ها» سه شنبه 29 تیرماه در موسسه دارالاکرام برگزار شد.

- دهمین نشست از سلسله نشست های خیر و خرد با حضور دکتر اسعد اردلان، حقوقدان، نویسنده، مدرس دانشگاه، پژوهشگر تاریخ و فعال اجتماعی و فرهنگی در کردستان و نیز عضو هیات امنای دو موسسه خیریه در سنندج با موضوع کردستان و خیریه ها سه شنبه 29 تیرماه در موسسه دارالاکرام برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام موسسه دارالاکرام(به مهربانی)، در این نشست که با حضور دکتر محمدحسن ضیایی فر، دبیر کمیسیون حقوق بشر اسلامی برگزار شد، دکتر اردلان با اشاره به پیشینه ی انجام کارهای خیر در حوزه های فردی و جمعی و نیز اهمیت آن نزد تمام مکاتب فکری و فلسفی، درباره ی گسترش فعالیت ها و معضلات بی شمار اجتماعی و تاثیر آن بر دامنه فعالیت موسسات خیریه سخن گفت.

وی با بیان اینکه برگزاری سلسله نشست های خیر و خرد معرف کار خیر و تقسیم بندی های موجود در نهادهای خیریه است و منجر به اعتمادسازی در جامعه می شود، درباره ی تاریخچه ی فرهنگ پیوستن به همکاری های اجتماعی سخن گفت و از شکل گیری جریان های جدید د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهمین نشست خیر و خرد  در موسسه دارالاکرام با همکاری نشر نی برگزار شد

دهمین نشست خیر و خرد  در موسسه دارالاکرام با همکاری نشر نی برگزار شد